fredag 13 mars 2009

duktig ja va!

heh, hejsan!
Sa ju att jag skulle skriva idag!
Håller mina löften ;)
Fast kanske inte det som jag skrev i mitt första inlägg att jag typ skulle skriva varje dag ;o ;)

Skola idah då Like always...
men vi hade iaf sovmorgon till 20 över nio för att niorna skulle ha nationella prov.
gud, tänk när vi ska ha det :S
Efter skolan åkte jag Ella Och Melle till ica och köpte godis.
träffade johanna där också så vi gickl in där och hade lite kul med godiset! XD
Sen åkte vi till öb och köpte dricka...
Vi ska nämligen soav över i morgon, jag Ella, Melle oxh kanske Eve (om hon kan)
Ska äta och titta på melodifestivals finalen ;D
Just de.. ska ha tennis match imorgon med!
i Linköping.
Kommer med resultat ;P

Men hinner inte skriva mer, ska äta nu.
Men hare gött alla männsikor!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar