lördag 7 mars 2009

Melodifestivalen :)

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Igår va jag på genrepet på melodifestivalen i Norrköping :D
Va skit kul!
Vi kom till Norrköpinh vid typ halv 6 och då åt vi på resturang med Ellas familj (A)
va skit gott där! ;)
Sen när vi hade ätit gick jag och Ella upp till H&M (bästa affär)
kollade lite där.. men hade inga pengar med mej :(
men vi hade tänk att åka upp dit ngn gång.
tror det blir i slutet av mars, får min mådnadspeng då ,)(A)
Men sen åkte vi iallafall till melodifestivalen och tittade på alla artister ,)
(andra chansen)
Sen vid 11 ngn gång åkte vi hem...
Bra bra daaag :D<3

Idag ska jag kolla på sexornas melodifestival i holaveden också! :D
Ska bli skitakul!
Eve är juj programladare och Linn (my kuss) ska vara med! :)
Så henne hejar jag klart på :D

Hörs
photochiica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar