fredag 20 februari 2009

Ett tag sen nu! ;o

Heejs'

Sorry!
har inte lagt in på jättelänge nu..
måste faktiska tänka på att hålla bloggen vid liv lite då och då!
Men men..
Dagen: hade So prov :/
gick la bra...
hoppas jag,
man har övat till provet i flera veckor nu..
egentligen är det bara ett papper som man ska skriva svar på det man kan och göra sitt bästa.
Det tar typ 40 min, (iaf det provet)
och så har man lixom suttit jättemycket och övat hemma..
självklart vill man ha bra poäng men...
hela livet går inte under av att man inte får mvg..
inte mitt iaf.
jag satsade på G, för att jag tyckte det va lagom för mej...
jag ska iallafall inte bli en sån som lägger ner all sin tid åt att plugga och få mvg i allt!
Jag tror att man pressar sej själv för mycket då..
det är ju bara göra sitt bästa!
mer går inte.
jag tror ändå att jag kommer bli lycklig och leva ett bra liv även att jag inte får mgv i något!
Så: innan alla prov som jag gör ska jag tänka på detta jag har skrivit nu.
man känner sej mycket lugnare.
Det är trorts allt bara ett papper med frågor som man ska skriva svar på och göra sitt bästa!

Pussar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar