lördag 21 februari 2009

Normal

Ja, mitt senaste inlägg kanske inte va sådär jättelång och inressant.
Så därför ska vi få läsa något nu.
Jag är trätt på att va som alla andra!
lixom jag vill ha en egen stil..
en ovanlig stil.
som jag gillar.
och jag ska skita i vad alla andra tycker.
för man ska väl älska en människa inerligt?
och inte bara ytan.
tänk vad många människor gömmer därinne.
innanför ytan.
alla har vi drömmar om något.
jag vill att människor ska förstå att man ska respekteras för den man är!
och inte bara för ytan.
jag vill att vi alla ska vara oss själva och inte skämmas över det.
men tyvärr så kommer det nog aldrig att bli så.
sorligt nog.

Jag älskar och skriva i blogg, det är så skönt att göra av sina känslor någonstans.
och det gör jag just här, i bloggen.
jag vet att min blogg kanske är lite konstig,
ni kanske tycker att jag skriver konstiga saker och så.
men det är sånt som jag tänker på!
och jag är precis som jag vill.
skiter i vad alla andra tycker,
för varför ska man bry sig om saker som folk tycker om en?
om man själv vet att det bara är falskt.
folk som snackar skit om andra är avundsjuka.
så fruktansvärt avundsjuka för att de inte vågar vara sig själva!

hoppas att ni får lite tips om livet av mej (a) xD
Ses<3

1 kommentar:

  1. Tycker inte alls att din blogg är konstig!
    Den är jättebraa som den är,och jag tycker verkligen inte att du ska ändra på ngt!
    Håller med dig, det kan vara skönt att skriva om det man tänker på!
    puss pådig min sösnos:*<333

    SvaraRadera