fredag 13 februari 2009

Tillbax!

Hej alla (elr de få som läser)

Jag har inte bloggat på.. 2 dagar nu!
Så är på tiden att jag skriver lite.
Idag har jag varit med Ronja =)
Va jättelängesen känns det som!
fattar inte vad man håller på med på dagarna...
Ajaa, vi kollade på film ;)
På "one missed call"
Va skitläskig men jättebra!
Så är lite uppskrämd nu kan man säga..
Ronja försökte få med mej på festen ikväll(i idrottshuset)
men jag orkade inte bara!
ska bara sitta i soffan och slappa ;)
På måndag är det skola igen :/
längtar inte! (anteckna)

men men..
egentligen ska man inte tänka på det tråkiga som kommet att hända.
utan leva i nuet! ;D

See yah!

1 kommentar:

  1. Du har rätt, lev i nuet! :D
    Kommer bli bäst på söndag, jag saknar er så mycket att jag snart spricker!!
    :*<33333333

    SvaraRadera